Tento eshop používa na poskytovanie služieb, personalizáciu reklám a analýze návštevnosti súbory cookie.

viac informácií
Prijať všetky cookies Podrobné nastavenia
Prijať zvolené cookies

Košík  

Žiadne produkty

0.00 € Poštovné
0.00 € Spolu

Pokladňa

Ad ADITIV 5l Zobraziť plnú veľkosť

Ad ADITIV 5l

AD ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť katalyzátor.

Viac detailov

243.00 €

P0205

Dostupnosť: skladom

Vlastnosti:

AD ADITIV znižuje povrchové napätie AdBlue pre jemnejší rozptyl, čo vedie k lepšej reakcii v katalytickom systéme (SCR) a tým predchádza problémom so zhlukovaním močoviny, ktoré môžu poškodiť vstrekovače AdBlue a katalyzátor. Predlžuje sa tak prevádzka s bezporuchovou jazdou a znižujú sa náklady na údržbu. AD ADITIV je ľahko rozpustný v AdBlue. Pri jeho spaľovaní sa v katalyzátore vytvára oxid uhličitý a voda. Neničí sa tak ani katalyzátor a neznečisťuje sa životné prostredie. Neformujú sa žiadny toxické zvyšky. AD ADITIV mrzne pri nižších teplotách ako samotné AdBlue, takže nevzniká riziko, že skryštalizuje v potrubí a hadiciach na vozidle.

Fakty o katalyzátore a aké problémy môže spôsobiť zhlukovanie AdBlue®:

SCR - Selective Catalytic Reduction / Selektívna katalytická redukcia. Vzhľadom k zákonným požiadavkám, všetky nové ťažké vozidlá uvedené do prevádzky alebo vozidlá registrované po 1.10.2006, musia byť vybavené systémom na obmedzenie emisií a diagnostikou palubného systému (OBD), ktorý bude indikovať nedostatky vo funkcii regulácie emisií. Táto požiadavka sa všeobecne vzťahuje na všetky nové nákladné vozidlá v prevádzke v EÚ. Rovnaké zákonné požiadavky možno nájsť aj v ďalších krajinách sveta. Najčastejšie je vozidlo vybavené katalyzátorom SCR. SCR znamená, že katalyzátor je nainštalovaný za motorom. Nádrž obsahujúca roztok močoviny je umiestnená na vozidle. Roztok sa vstrekuje z nádrže do výfukového potrubia tesne pred katalyzátorom. Pri správnom zmiešaní sa výfukové oxidy dusíka premenia na dusík a vodu. Vstrekovanie močoviny je elektronicky riadené a líši sa od otáčok a zaťažení motora. Katalytická redukcia NOx znamená premenu na dusík (N2) a kyslík (O2) a vodu (H2O) za predpokladu použitia katalyzátora a redukčného činidla, pridaného pred katalyzátorom. Najčastejšie používaným redukčným činidlom je amoniak (NH3), vo forme močoviny. Močovina (AdBlue®) je uložená vo vozidle a pri katalytickej reduckii sa premieňa na amoniak. Predpokladom pre správne fungovanie SCR katalyzátora je, že výfukové teploty sú dostatočne vysoké. V prípade, že teplota výfukových plynov plynu klesne pod 200 °C, SCR katalyzátor už nie je aktívny a rýchlosť redukovania NOx klesá. SCR katalyzátor vyžaduje minimálnu prevádzkovú teplotu + 400 ° C, aby mohol účinne fungovať. To môže byť ťažké dosiahnuť napríklad vo vozidlách pri mestskej prevádzke, vozidlách s častými rozbehmi a zastavovaniami. V prípade, že katalyzátor nedosiahne správnu pracovnú teplotu, t.j. teplota sa pohybuje medzi 200 °C a 400 °C začnú sa vytvárať zhluky močoviny ako vedľajší produkt, ktoré spôsobujú upchávanie výfukového systému. To môže spôsobiť zablokovanie katalyzátora, ktoré môže viesť ke jeho čiastočnému alebo úplnému poškodeniu. Ak katalyzátor nepracuje správne OBD diagnostika priškrtí výkon motora, čo má za následok zvyšénie spotreby paliva. 

Foto:

Fotky sú zo vstrekovačov AdBlue® u autobusoch ktoré jazdia krátke trate.

Foto 1. Na fotke je vidieť problém so zanesením vstrekov, kde skrištalizoval AdBlue®.

Problém vstrekovača AdBlue

 

Foto 2. Vstrek bol manuálne vyčistený a pripravený na pravidelné používanie produktu Ad ADITIV do nádrže AdBlue® 

manuálne vyčistený vstrek AdBlue


Foto 3. Po stálom používaní aditiva Ad ADITIV do nádrže AdBlue®  je vstrek stále čistý.

Vstrekovač AdBlue stále čistý po 7 dňoch použivania

Referencia:

adrescue

Aplikácia:

10 ml Ad ADITIV na 6 litrov priamo do AdBlue® nádrže.
25 ml Ad ADITIV na 15 litrov priamo do AdBlue® nádrže.

Opakovací cyklus:

Pri každom tankovaní AdBlue®

Obsah:

1000 ml

Postačuje na:

625l AdBlue® 

Napíšte Vaše ​​hodnotenie

Ad ADITIV 5l

Ad ADITIV 5l

AD ADITIV predchádza problémom so zhlukovaním, ktoré môžu poškodiť katalyzátor.

Napíšte Vaše ​​hodnotenie